Навчальний кабінет німецької мови
Школа: Судобицька ЗОШ І-ІІ ступенів
Юридична адреса: вулиця Ковальова
село Судобичі
Дубенського району
Рівненської області
35646
Місце розташування: Західна сторона будівлі
Клас, який відповідає за кабінет: 9 клас
Загальна площа кабінету: 16 м²
Парти учнівські: 2 шт
Стільці учнівські: 2 шт
Робочий стіл вчителя: 1 шт
Дошка: 1 шт
Основні завдання та пріоритетні напрями роботи
навчального кабінету німецької мови
Судобицької ЗОШ І-ІІ ступенів
Основними завданнями кабінету німецької мови є:
- Організація індивідуального та диференційованого навчання учнів:
- Реалізація практичної і творчої складових змісту навчання;
- Впровадження інноваційних методів та форм навчання та виховання;
- Апробація електронних підручників та посібників;
- Аналіз стану рівня знань, умінь і навичок учнів з предмету відповідно до Стандартів освіти;
- Робота з обдарованими учнями, підготовка їх до олімпіад;
- Аналіз, оцінка, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду;
- Зміцнення навчально-матеріальної бази кабінету.
Пріоритетні напрями роботи кабінету:
- Впровадження інноваційних технологій на уроках німецької мови;
- Створення умов для творчого та духовного розвитку учнів;
- Вивчення, аналіз стану навчально-виховного процесу з предмету та вироблення рекомендацій щодо його удосконалення
Річний план роботи кабінету німецької мови
на 2014-2015 навчальний рік
№ п/з |
Назва заходу |
Дата виконання |
Відповідальний |
Примітка |
|
||||
1 |
Ознайомлення з навчальними програмами на 2014-2015 навчальний рік |
Серпень |
Завідувач кабінетом |
|
2 |
Ознайомлення з Інструктивно-методичним листом на 2014-2015 навчальний рік |
Серпень |
Завідувач кабінетом |
|
3 |
Ознайомлення з Інструкцією ведення шкільної документації та журналів |
Серпень |
Завідувач кабінетом |
|
4 |
Розроблення та затвердження навчальних планів на 2014-2015 навчальний рік |
Вересень |
Завідувач кабінетом |
|
5 |
Складання графіку проведення занять у кабінеті |
Вересень |
Завідувач кабінетом |
|
6 |
Закріплення за учнями робочих місць у кабінеті |
Вересень |
Завідувач кабінетом |
|
7 |
Складання графіку чергування учнів у кабінеті |
Вересень |
Завідувач кабінетом |
|
8 |
Складання графіку тематичних атестацій |
Вересень |
Завідувач кабінетом |
|
9 |
Забезпечення дотримання у кабінеті правил: а) поведінки; б)чистоти і порядку; в)правил безпечної експлуатації електротехнічного та іншого обладнання; г)дотримання правил протипожежної безпеки |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
|
||||
1 |
Створення навчально-методичних експозицій змінного характеру |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
2 |
Участь у роботі шкільного та районного методичних об’єднань |
Згідно плану РМК та шкільного методоб’єднання |
Завідувач кабінетом |
|
3 |
Вивчення перспективного педагогічного досвіду вчителів району з німецької мови |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
4 |
Розробка та систематизація тестових завдань з німецької мови |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
5 |
Участь у ярмарці педагогічних ідей |
Згідно плану РМК |
Завідувач кабінетом |
|
6 |
Передплата фахових журналів та газет |
Грудень |
Завідувач кабінетом |
|
3. Удосконалення матеріально-технічної бази кабінету
|
||||
1 |
Поповнення кабінету наочними посібниками із тем |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
2 |
Поповнення кабінету електронними аудіо та відео навчальними матеріалами з німецької мови |
Протягом 2014 року |
Завідувач кабінетом |
|
3 |
Виготовлення куточків символіки України та Німеччини |
Вересень |
Завідувач кабінетом |
|
4 |
Забезпечення учнів підручниками, словниками та посібниками |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
5 |
Проведення поточного ремонту
|
Червень |
Завідувач кабінетом |
|
4. Позакласна робота з учнями
|
||||
1 |
Проведення позакласних занять |
1 раз на місяць протягом навчального року |
Завідувач кабінетом |
|
2 |
Проведення консультацій та додаткових занять з обдарованими дітьми |
2 рази на місяць протягом навчального року |
Завідувач кабінетом |
|
3 |
Проведення роботи з підготовки учнів до участі в олімпіаді з німецької мови |
Вересень-листопад |
Завідувач кабінетом |
|
4 |
Проведення роботи з підготовки та проведення тижня іноземної мови |
Лютий |
Завідувач кабінетом |
|
5 |
Проведення індивідуальних занять з учнями, які відстають у вивченні предмета |
Щотижня |
Завідувач кабінетом |
|
6 |
Надання допомоги у підборі тематики та підготовці до випуску стінгазет з німецької мови |
Щомісяця |
Завідувач кабінетом |
|
7 |
Організація виставок кращих робіт учнів |
Лютий |
Завідувач кабінетом |
|
5. Інформаційно-бібліографічна робота
|
||||
1. |
Складання і ведення тематичних картотек дидактичних матеріалів, навчально-наочних посібників за класами та розділами навчальних програм |
Серпень |
Завідувач кабінетом |
|
2 |
Складання і ведення тематичних картотек навчально-методичних матеріалів |
Серпень |
Завідувач кабінетом |
|
3 |
Складання і ведення тематичних картотек навчального обладнання |
Серпень |
Завідувач кабінетом |
|
4 |
Вивчення складу фонду шкільної бібліотеки з проблем викладання німецької мови |
Серпень |
Завідувач кабінетом |
|
Перспективний план роботи кабінету
німецької мови на
2014-2019 навчальні роки
№ п/з |
Назва заходу |
Дата виконання |
Відповідальний |
Примітка |
|
||||
1
|
Ознайомлення з нормативно-правовими документами:
|
Щорічно, на початку навчального року |
Завідувач кабінетом
|
|
2 |
Розроблення та затвердження навчальних планів на 2014-2019 навчальний рік |
Щорічно, на початку навчального року |
Завідувач кабінетом |
|
3 |
Складання графіку проведення занять у кабінеті |
Щорічно, на початку навчального року |
Завідувач кабінетом |
|
4 |
Закріплення за учнями робочих місць у кабінеті |
Щорічно, на початку навчального року |
Завідувач кабінетом |
|
5 |
Складання графіку чергування учнів у кабінеті |
Щорічно, на початку навчального року |
Завідувач кабінетом |
|
6 |
Складання графіку тематичних атестацій |
Щорічно, на початку навчального року |
Завідувач кабінетом |
|
7 |
Забезпечення дотримання у кабінеті правил: а) поведінки; б)чистоти і порядку; в)правил безпечної експлуатації електротехнічного та іншого обладнання; г)дотримання правил протипожежної безпеки |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
8 |
Озеленення кабінету |
Постійно |
|
|
|
||||
1 |
Створення навчально-методичних експозицій змінного та постійного характеру |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
2 |
Участь у роботі шкільного та районного методичних об’єднань |
Згідно плану РМК та шкільного методоб’єднання |
Завідувач кабінетом |
|
3 |
Вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
4 |
Розробка та систематизація тестових завдань з німецької мови |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
5 |
Участь у ярмарці педагогічних ідей |
Згідно плану РМК |
Завідувач кабінетом |
|
6 |
Передплата фахових журналів та газет |
Щорічно |
Завідувач кабінетом |
|
7 |
Здійснення між предметних зв’язків |
Постійно |
|
|
8 |
Розробка завдань для підготовки до олімпіади та ДПА |
Згідно плану РМК |
|
|
9 |
Звіт про роботу кабінету на педагогічній раді школи |
Щорічно |
|
|
3. Удосконалення матеріально-технічної бази кабінету
|
||||
1 |
Поповнення кабінету навчально-методичною літературою |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
2 |
Поповнення кабінету електронними аудіо та відео навчальними матеріалами з німецької мови |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
3 |
Поповнення кабінету наочними посібниками |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
4 |
Забезпечення учнів підручниками, словниками та посібниками |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
5 |
Проведення поточного ремонту
|
Щорічно |
Завідувач кабінетом |
|
4. Позакласна робота з учнями
|
||||
1 |
Проведення позакласних занять |
1 раз на місяць протягом навчального року |
Завідувач кабінетом |
|
2 |
Проведення консультацій та додаткових занять з обдарованими дітьми |
2 рази на місяць протягом навчального року |
Завідувач кабінетом |
|
3 |
Проведення роботи з підготовки учнів до участі в олімпіаді з німецької мови |
Вересень-листопад щорічно |
Завідувач кабінетом |
|
4 |
Проведення роботи з підготовки та проведення тижня іноземної мови |
Лютий щорічно |
Завідувач кабінетом |
|
5 |
Проведення індивідуальних занять з учнями, які відстають у вивченні предмета |
Щотижня протягом навчального року |
Завідувач кабінетом |
|
6 |
Надання допомоги у підборі тематики та підготовці до випуску стінгазет з німецької мови |
Щомісяця протягом навчального року |
Завідувач кабінетом |
|
7 |
Організація виставок кращих робіт учнів |
Лютий щорічно |
Завідувач кабінетом |
|
5. Інформаційно-бібліографічна робота
|
||||
1.
|
Складання і ведення тематичних картотек:
|
Щорічно, на початку року
|
Завідувач кабінетом
|
|
2 |
Вивчення складу фонду шкільної бібліотеки з проблем викладання німецької мови |
Постійно |
Завідувач кабінетом |
|
3 |
Ведення інвентарної книги із занесенням до неї відповідних змін про нові надходження, витрати й списання матеріальних цінностей. |
Постійно |
|
|
Судобицька ЗОШ І-ІІ ступенів
Перелік навчальних підручників з німецької мови
№ |
Клас |
Автор |
Назва підручника |
Рік видавництва |
Кількість |
1 |
1 |
|
|
|
|
2 |
2 |
|
|
|
|
3 |
3 |
|
|
|
|
4 |
4 |
|
|
|
|
5 |
5 |
|
|
|
|
6 |
6 |
|
|
|
|
7 |
7 |
|
|
|
|
8 |
8 |
|
|
|
|
9 |
9 |
|
|
|
|
Аналіз роботи кабінету
за минулий 2013-2014 навчальний рік
Для роботи яких класів використовувався кабінет та матеріали, що в ньому знаходяться. |
Що зроблено по оформленню та ремонту кабінету. |
Що придбано (ТНЗ, дидактичні матеріали та ін.) |
Які були проблеми. |
Під час засвоєння нового матеріалу я використовувала навчально-методичні посібники, такі як „Pingpong neu 1“(5 клас) „Pingpong 2“(6 клас), „Pingpong 3“( 7 клас), „Deutsch im Spiel“ ( 5 клас), а також електронний підручник „Guten Tag“ (5 клас). Для кращого засвоєння учнями нового лексичного матеріалу я застосовувала наочні картки відповідно до тем , які вивчалися. Для забезпечення диференційованого навчання постійно використовувались картки з індивідуальними завданнями для учнів. Для семестрового оцінювання учнів використовувались семестрові контрольні роботи з читання, аудіювання, говоріння та письма. |
За минулий 2013-2014 навчальний рік у кабінеті німецької мови зроблено поточний ремонт та виготовлено стенди постійного характеру. |
У 2013-2014 навчальному році у кабінет було придбано дидактичні матеріали, було поповнено посібниками з німецької мови, німецькі тексти для читання. Фонетика і граматика у таблицях. Німецька мова- Розмовні теми.
|
Здебільшого проблеми виникали через незабезпечення кожного учня українсько-німецьким та німецько-українським словником. Також інколи були проблеми із застосуванням електронних посібників, так як кабінет не оснащений комп’ютером. |
“ Затверджую “
Директор Ковальчук Т.С.
Наказ №___від___________
Режим роботи кабінету німецької мови
на 2014 -2015 навчальний рік
|
1 урок (клас, вчитель |
2 урок (клас, вчитель) |
3 урок (клас, вчитель) |
4 урок (клас, вчитель) |
5 урок (клас, вчитель |
6 урок (клас, вчитель) |
7 урок (клас, вчитель) |
|
Понеділок
|
9 клас Надаховська Л.Ю.
|
9 клас Надаховська Л.Ю.
|
6 клас Надаховська Л.Ю.
|
-------- |
-------- |
--------- |
8 клас Надаховська Л.Ю.
|
|
Вівторок |
7 клас Надаховська Л.Ю.
|
7 клас Надаховська Л.Ю.
|
5 клас Надаховська Л.Ю.
|
5 клас Надаховська Л.Ю.
|
--------- |
---------- |
------------- |
|
Середа |
8 клас Надаховська Л.Ю.
|
---------- |
------------- |
------------ |
--------- |
----------- |
------------ |
|
Четвер |
---------------
|
-------------- |
-------------- |
-------------- |
-------- |
----------- |
------------- |
|
П’ятниця |
11 клас Надаховська Л.Ю.
|
------------ |
-------------- |
6 клас Надаховська Л.Ю.
|
--------- |
11 клас Надаховська Л.Ю.
|
------------ |
|