Навчальний кабінет німецької мови
Школа: Судобицька ЗОШ І-ІІ ступенів
Юридична адреса: вулиця Ковальова
село Судобичі
Дубенського району
Рівненської області
35646
Місце розташування: Західна сторона будівлі
Клас, який відповідає за кабінет: 9 клас
Загальна площа кабінету: 16 м²
Парти учнівські: 2 шт
Стільці учнівські: 2 шт
Робочий стіл вчителя: 1 шт
Дошка: 1 шт
Основні завдання та пріоритетні напрями роботи
навчального кабінету німецької мови
Судобицької ЗОШ І-ІІ ступенів
Основними завданнями кабінету німецької мови є:
- Організація індивідуального та диференційованого навчання учнів:
- Реалізація практичної і творчої складових змісту навчання;
- Впровадження інноваційних методів та форм навчання та виховання;
- Апробація електронних підручників та посібників;
- Аналіз стану рівня знань, умінь і навичок учнів з предмету відповідно до Стандартів освіти;
- Робота з обдарованими учнями, підготовка їх до олімпіад;
- Аналіз, оцінка, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду;
- Зміцнення навчально-матеріальної бази кабінету.
Пріоритетні напрями роботи кабінету:
- Впровадження інноваційних технологій на уроках німецької мови;
- Створення умов для творчого та духовного розвитку учнів;
- Вивчення, аналіз стану навчально-виховного процесу з предмету та вироблення рекомендацій щодо його удосконалення
Річний план роботи кабінету німецької мови
на 2014-2015 навчальний рік
№
п/з
|
Назва заходу
|
Дата
виконання
|
Відповідальний
|
Примітка
|
- Організаційна робота
|
1
|
Ознайомлення з навчальними програмами на 2014-2015 навчальний рік
|
Серпень
|
Завідувач кабінетом
|
|
2
|
Ознайомлення з Інструктивно-методичним листом на 2014-2015 навчальний рік
|
Серпень
|
Завідувач кабінетом
|
|
3
|
Ознайомлення з Інструкцією ведення шкільної документації та журналів
|
Серпень
|
Завідувач кабінетом
|
|
4
|
Розроблення та затвердження навчальних планів на 2014-2015 навчальний рік
|
Вересень
|
Завідувач кабінетом
|
|
5
|
Складання графіку проведення занять у кабінеті
|
Вересень
|
Завідувач кабінетом
|
|
6
|
Закріплення за учнями робочих місць у кабінеті
|
Вересень
|
Завідувач кабінетом
|
|
7
|
Складання графіку чергування учнів у кабінеті
|
Вересень
|
Завідувач кабінетом
|
|
8
|
Складання графіку тематичних атестацій
|
Вересень
|
Завідувач кабінетом
|
|
9
|
Забезпечення дотримання у кабінеті правил:
а) поведінки;
б)чистоти і порядку;
в)правил безпечної експлуатації електротехнічного та іншого обладнання;
г)дотримання правил протипожежної безпеки
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
- Навчально-методична робота
|
1
|
Створення навчально-методичних експозицій змінного характеру
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
2
|
Участь у роботі шкільного та районного методичних об’єднань
|
Згідно плану РМК та шкільного методоб’єднання
|
Завідувач кабінетом
|
|
3
|
Вивчення перспективного педагогічного досвіду вчителів району з німецької мови
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
4
|
Розробка та систематизація тестових завдань з німецької мови
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
5
|
Участь у ярмарці педагогічних ідей
|
Згідно плану РМК
|
Завідувач кабінетом
|
|
6
|
Передплата фахових журналів та газет
|
Грудень
|
Завідувач кабінетом
|
|
3. Удосконалення матеріально-технічної бази кабінету
|
1
|
Поповнення кабінету наочними посібниками із тем
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
2
|
Поповнення кабінету електронними аудіо та відео навчальними матеріалами з німецької мови
|
Протягом 2014 року
|
Завідувач кабінетом
|
|
3
|
Виготовлення куточків символіки України та Німеччини
|
Вересень
|
Завідувач кабінетом
|
|
4
|
Забезпечення учнів підручниками, словниками та посібниками
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
5
|
Проведення поточного ремонту
|
Червень
|
Завідувач кабінетом
|
|
4. Позакласна робота з учнями
|
1
|
Проведення позакласних занять
|
1 раз на місяць протягом навчального року
|
Завідувач кабінетом
|
|
2
|
Проведення консультацій та додаткових занять з обдарованими дітьми
|
2 рази на місяць протягом навчального року
|
Завідувач кабінетом
|
|
3
|
Проведення роботи з підготовки учнів до участі в олімпіаді з німецької мови
|
Вересень-листопад
|
Завідувач кабінетом
|
|
4
|
Проведення роботи з підготовки та проведення тижня іноземної мови
|
Лютий
|
Завідувач кабінетом
|
|
5
|
Проведення індивідуальних занять з учнями, які відстають у вивченні предмета
|
Щотижня
|
Завідувач кабінетом
|
|
6
|
Надання допомоги у підборі тематики та підготовці до випуску стінгазет з німецької мови
|
Щомісяця
|
Завідувач кабінетом
|
|
7
|
Організація виставок кращих робіт учнів
|
Лютий
|
Завідувач кабінетом
|
|
5. Інформаційно-бібліографічна робота
|
1.
|
Складання і ведення тематичних картотек дидактичних матеріалів, навчально-наочних посібників за класами та розділами навчальних програм
|
Серпень
|
Завідувач кабінетом
|
|
2
|
Складання і ведення тематичних картотек навчально-методичних матеріалів
|
Серпень
|
Завідувач кабінетом
|
|
3
|
Складання і ведення тематичних картотек навчального обладнання
|
Серпень
|
Завідувач кабінетом
|
|
4
|
Вивчення складу фонду шкільної бібліотеки з проблем викладання німецької мови
|
Серпень
|
Завідувач кабінетом
|
|
Перспективний план роботи кабінету
німецької мови на
2014-2019 навчальні роки
№
п/з
|
Назва заходу
|
Дата
виконання
|
Відповідальний
|
Примітка
|
- Організаційна робота
|
1
|
Ознайомлення з нормативно-правовими документами:
- навчальними програмами на 2014-2019 навчальний рік
- ознайомлення з Інструктивно-методичним листом на 2014-2019 навчальний рік
- ознайомлення з Інструкцією ведення шкільної документації та журналів
|
Щорічно, на початку навчального року
|
Завідувач кабінетом
|
|
2
|
Розроблення та затвердження навчальних планів на 2014-2019 навчальний рік
|
Щорічно, на початку навчального року
|
Завідувач кабінетом
|
|
3
|
Складання графіку проведення занять у кабінеті
|
Щорічно, на початку навчального року
|
Завідувач кабінетом
|
|
4
|
Закріплення за учнями робочих місць у кабінеті
|
Щорічно, на початку навчального року
|
Завідувач кабінетом
|
|
5
|
Складання графіку чергування учнів у кабінеті
|
Щорічно, на початку навчального року
|
Завідувач кабінетом
|
|
6
|
Складання графіку тематичних атестацій
|
Щорічно, на початку навчального року
|
Завідувач кабінетом
|
|
7
|
Забезпечення дотримання у кабінеті правил:
а) поведінки;
б)чистоти і порядку;
в)правил безпечної експлуатації електротехнічного та іншого обладнання;
г)дотримання правил протипожежної безпеки
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
8
|
Озеленення кабінету
|
Постійно
|
|
|
- Навчально-методична робота
|
1
|
Створення навчально-методичних експозицій змінного та постійного характеру
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
2
|
Участь у роботі шкільного та районного методичних об’єднань
|
Згідно плану РМК та шкільного методоб’єднання
|
Завідувач кабінетом
|
|
3
|
Вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
4
|
Розробка та систематизація тестових завдань з німецької мови
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
5
|
Участь у ярмарці педагогічних ідей
|
Згідно плану РМК
|
Завідувач кабінетом
|
|
6
|
Передплата фахових журналів та газет
|
Щорічно
|
Завідувач кабінетом
|
|
7
|
Здійснення між предметних зв’язків
|
Постійно
|
|
|
8
|
Розробка завдань для підготовки до олімпіади та ДПА
|
Згідно плану РМК
|
|
|
9
|
Звіт про роботу кабінету на педагогічній раді школи
|
Щорічно
|
|
|
3. Удосконалення матеріально-технічної бази кабінету
|
1
|
Поповнення кабінету навчально-методичною літературою
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
2
|
Поповнення кабінету електронними аудіо та відео навчальними матеріалами з німецької мови
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
3
|
Поповнення кабінету наочними посібниками
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
4
|
Забезпечення учнів підручниками, словниками та посібниками
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
5
|
Проведення поточного ремонту
|
Щорічно
|
Завідувач кабінетом
|
|
4. Позакласна робота з учнями
|
1
|
Проведення позакласних занять
|
1 раз на місяць протягом навчального року
|
Завідувач кабінетом
|
|
2
|
Проведення консультацій та додаткових занять з обдарованими дітьми
|
2 рази на місяць протягом навчального року
|
Завідувач кабінетом
|
|
3
|
Проведення роботи з підготовки учнів до участі в олімпіаді з німецької мови
|
Вересень-листопад щорічно
|
Завідувач кабінетом
|
|
4
|
Проведення роботи з підготовки та проведення тижня іноземної мови
|
Лютий щорічно
|
Завідувач кабінетом
|
|
5
|
Проведення індивідуальних занять з учнями, які відстають у вивченні предмета
|
Щотижня протягом навчального року
|
Завідувач кабінетом
|
|
6
|
Надання допомоги у підборі тематики та підготовці до випуску стінгазет з німецької мови
|
Щомісяця протягом навчального року
|
Завідувач кабінетом
|
|
7
|
Організація виставок кращих робіт учнів
|
Лютий щорічно
|
Завідувач кабінетом
|
|
5. Інформаційно-бібліографічна робота
|
1.
|
Складання і ведення тематичних картотек:
- дидактичних матеріалів,
- навчально-наочних посібників за класами та розділами навчальних програм;
- тематичних картотек навчально-методичних матеріалів;
- тематичних картотек навчального обладнання
|
Щорічно, на початку року
|
Завідувач кабінетом
|
|
2
|
Вивчення складу фонду шкільної бібліотеки з проблем викладання німецької мови
|
Постійно
|
Завідувач кабінетом
|
|
3
|
Ведення інвентарної книги із занесенням до неї відповідних змін про нові надходження, витрати й списання матеріальних цінностей.
|
Постійно
|
|
|
Судобицька ЗОШ І-ІІ ступенів
Перелік навчальних підручників з німецької мови
№
|
Клас
|
Автор
|
Назва підручника
|
Рік видавництва
|
Кількість
|
1
|
1
|
|
|
|
|
2
|
2
|
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
|
|
4
|
4
|
|
|
|
|
5
|
5
|
|
|
|
|
6
|
6
|
|
|
|
|
7
|
7
|
|
|
|
|
8
|
8
|
|
|
|
|
9
|
9
|
|
|
|
|
Аналіз роботи кабінету
за минулий 2013-2014 навчальний рік
Для роботи яких класів використовувався кабінет та матеріали, що в ньому знаходяться.
|
Що зроблено по оформленню та ремонту кабінету.
|
Що придбано (ТНЗ, дидактичні матеріали та ін.)
|
Які були проблеми.
|
Під час засвоєння нового матеріалу я використовувала навчально-методичні посібники, такі як „Pingpong neu 1“(5 клас) „Pingpong 2“(6 клас), „Pingpong 3“( 7 клас), „Deutsch im Spiel“ ( 5 клас), а також електронний підручник „Guten Tag“ (5 клас). Для кращого засвоєння учнями нового лексичного матеріалу я застосовувала наочні картки відповідно до тем , які вивчалися. Для забезпечення диференційованого навчання постійно використовувались картки з індивідуальними завданнями для учнів. Для семестрового оцінювання учнів використовувались семестрові контрольні роботи з читання, аудіювання, говоріння та письма.
|
За минулий 2013-2014 навчальний рік у кабінеті німецької мови зроблено поточний ремонт та виготовлено стенди постійного характеру.
|
У 2013-2014 навчальному році у кабінет було придбано дидактичні матеріали, було поповнено посібниками з німецької мови,
німецькі тексти для читання. Фонетика і граматика у таблицях. Німецька мова- Розмовні теми.
|
Здебільшого проблеми виникали через незабезпечення кожного учня українсько-німецьким та німецько-українським словником. Також інколи були проблеми із застосуванням електронних посібників, так як кабінет не оснащений комп’ютером.
|
“ Затверджую “
Директор Ковальчук Т.С.
Наказ №___від___________
Режим роботи кабінету німецької мови
на 2014 -2015 навчальний рік
|
1 урок
(клас,
вчитель
|
2 урок
(клас,
вчитель)
|
3 урок
(клас,
вчитель)
|
4 урок
(клас,
вчитель)
|
5 урок
(клас,
вчитель
|
6 урок
(клас,
вчитель)
|
7 урок
(клас,
вчитель)
|
|
Понеділок
|
9 клас
Надаховська Л.Ю.
|
9 клас
Надаховська Л.Ю.
|
6 клас
Надаховська Л.Ю.
|
--------
|
--------
|
---------
|
8 клас
Надаховська Л.Ю.
|
|
Вівторок
|
7 клас
Надаховська Л.Ю.
|
7 клас
Надаховська Л.Ю.
|
5 клас
Надаховська Л.Ю.
|
5 клас
Надаховська Л.Ю.
|
---------
|
----------
|
-------------
|
|
Середа
|
8 клас
Надаховська Л.Ю.
|
----------
|
-------------
|
------------
|
---------
|
-----------
|
------------
|
|
Четвер
|
---------------
|
--------------
|
--------------
|
--------------
|
--------
|
-----------
|
-------------
|
|
П’ятниця
|
11 клас
Надаховська Л.Ю.
|
------------
|
--------------
|
6 клас
Надаховська Л.Ю.
|
---------
|
11 клас
Надаховська Л.Ю.
|
------------
|
|
|